Zimbabwe, de Vic Falls - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Cobie Beuzekom - WaarBenJij.nu Zimbabwe, de Vic Falls - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Cobie Beuzekom - WaarBenJij.nu

Zimbabwe, de Vic Falls

Blijf op de hoogte en volg Cobie

01 Augustus 2017 | Zimbabwe, Victoria Falls

Gisteren vanuit Maun op weg naar de Victoria watervallen in Zimbabwe gegaan.
Tja en dan moet je een visa betalen om het land in te komen. De inflatie is hier erg hoog. De prijs voor het visa steeg tijdens het lopen van de bus naar de Office met10%!!
We moesten alles gepast betalen want ze wilden geen wisselgeld geven. Cobie stond als laatste in de rij en had alles gepast bij zich. Was er een piepklein hoekje van het geldbiljet af. En ja hoor dat werd geweigerd. Onze protesten hadden alleen een negatief effect. Er moest een ander biljet komen en we werden " beloond" met een extra langzaamwerkende ambtelijke molen.
Maar goed daarna waren we al snel bij het hostel waar we zouden overnachten.
Een zeer basic onderkomen maar dat wel zijn charme heeft.
In de middag naar de Victoria watervallen gegaan. Wat voel je je dan klein en nietig. We waren allemaal onder de indruk van Gods Schepping.
's Avonds zelf spaghetti gemaakt en lekker lang gezellig bij elkaar gezeten.
We zijn nu verschillende mensen aan het klaverjassen leren